

12/8

fallout3のOPテーマ聞こうぜ
歌:The Ink Spots(1941)
曲名:I Don't Want To Set The World On Fire

ちなみに歌詞
I don't want to set the world on fire
I just want to start a flame in your heart
In my heart I have but one desire
And that one is you no other will do
I've lost all ambition for worldly acclaim
I just want to be the one you'd love
And with your admission that you'd feel the same
I'll have reach the goal I'm dreaming of believe me
I don't want to set the world on fire
I just want to start a flame in your heart...

翻訳
僕は世界に火をつけたいわけじゃないんだ
ただ、君の心に火をつけたいだけ
僕の心にあるたった一つの願い
それは君、他の人じゃだめなんだ
世界中から喝采を浴びたいなんて望みはない
ただ君の愛する人になりたい
そして君も同じ気持ちだと言ってくれるなら
ずっと夢見ていた願いがかなうんだ、本当だよ
僕は世界に火をつけたいわけじゃないんだ
ただ、君の心に火をつけたいだけ・・・


ただファットマンに火をつけたいだけ・・・そんな感じ

酒飲んでつまみ食いながらレポートやってたけど全然進まないや
そりゃそうだな
あーかったりー
風邪気味だし


それからやっと議事堂前クリアしたーーーーーーーーーーーー!!
でも議事堂無いクリアできる気が(ry
でも無限復活は議事堂前だけのはずだ!やってやるぜ!(寝るけど
